کلوپ غواصی و تفریحات دریایی سیمرغ

سرویس پاراسل از اسکله مارینا

در این ورزش تفریحی شما سوار بر چتر پاراسل می شوید و قایق مخصوص پاراسل با سرعت شما را بوسیله کابل های محکم و طویل، می کشد تا از سطح دریا ارتفاع بگیرید. قطعا اوج هیجان و حس آرامش در آسمان یکی از بهترین لذت هاییست که در شما ایجاد می شود. پاراسل یا بالن یا چتر سواری روی دریا به چتری گفته می شود که بوسیله کابل به قایق متصل شده است. شما با سوار شدن در جایگاه مخصوص چتر و اتصال لوازم ایمنی، به ارتفاع تعیین شده خواهید رفت. قایق مخصوص است و آرامش و لذت بالایی را برای استفاده کننده هدیه می دهد

درون کلوپ امکانات دیگری مانند غرفه عکاسی و کافی‌شاپ نیز در نظر گرفته شده است. توجه داشته باشید که هزینه استفاده از کافی‌شاپ یا غرفه عکاسی به صورت جداگانه محاسبه می‌شود.
همچنین این امکان وجود دارد که از عکاس مجموعه درخواست همراهی برای ثبت تصاویری از شما و همراهانتان داشته باشید. پس از اتمام پرواز نیز می‌توانید با پرداخت مبلغی جزئی، عکس‌ها را از عکاس دریافت کنید.

حداقل سن و حداکثر وزن برای پاراسل چقدر است؟

حداقل سن برای پاراسل ده سال است. هر شرکت کننده زیر ۱۸ سال باید به همراه والدین یا قیم در محل پاراسل حضور داشته باشد. مسئولیت افراد زیر ۱۸ سال بر عهده والدین می باشد. مجموع وزن کمتر از ۲۰۰ کیلو باید باشد. وزن مورد نیاز با توجه به شرایط باد و تایید کاپیتان می تواند تغییر کند.